Pranešimai spaudai

Grįžti į pranešimų sąrąšą Viskas  Politika  Verslas  Teisėtvarka  Kultūra  Sportas  
ELTA už šio pranešimo turinį ir kalbą neatsako.
2014-04-02 12:16:26

"Google AdWords" tinklaraštyje - lietuviška sėkmės istorija

PRANEŠIMAS ŽINIASKLAIDAI

トGoogle AdWords" tinklaraštyje - lietuviška sėkmės istorija

Vilnius, 2014 m. baladžio 02 d. Korporacijos トGoogle" oficialiame tinklaraštyje apie reklamos internete sistemą トAdWords" pirmąsyk paminėta skaitmeninės rinkodaros agentūra iš Baltijos valstybių. Ši garbė teko Lietuvos bendrovei トAmplify Dep.", sugebėjusiai kliento svetainės lankytojų srautą išauginti beveik 12 kartų.

トAdWords" - tai トGoogle" reklamos sistema, skirta ypač tiksliai pasiekti norimą tikslinę auditoriją per paieškos sistemas ir vadinamąjį vaizdinės reklamos tinklą, sudarytą iš daugybės トGoogle" partnerių svetainių.

Bendrovė トAmplify Dep." padėjo savo klientei - elektroninei papuošalų parduotuvei indivi.lt - lankytojų srautą per trumpą laiką išauginti beveik 1200 proc. Ši sėkmės istorija buvo tokia įspūdinga, kad ja pasidalyti nusprendė net トGoogle" (adwords-lt.blogspot.com). Tai pirmas toks atvejis Baltijos valstybėse.

トAmplify Dep." direktoriaus Gedimino Boguslausko nuomone, toks rezultatas buvo gautas, viena vertus, dėl puikaus srities išmanymo, tačiau, kita vertus, ir dėl pasikliovimo nuojauta ir nestandartinių, kūrybiškų sprendimų.

Pavyzdžiui, tikslinė auditorija buvo sudaryta taip, kad reklamą matytų vien moterys. Kaip paaiškėjo vėliau, ši strategija buvo neįtikėtinai sėkminga.

Nestandartines ir iš pirmo žvilgsnio netikėtas strategijas トAmplify Dep." taiko daugeliui klientų. Todėl jie, investavę į reklamą internete palyginti nedaug, dažnai sulaukia įspūdingų rezultatų.

Anot G. Boguslausko, ypač daug galimybių šioje srityje atveria nuo 2013 m. birželio veikiantis įrankis トGoogle Consumer Barometer", pritaikytas Lietuvos rinkai. Pasinaudoję šiuo įrankiu lietuviškų el. parduotuvių kūrėjai galės vadovautis jau surinktais vartotojų elgsenos duomenimis, tad nereikės gaišti laiko ir eikvoti lėšų eksperimentams.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra トAmplify Dep." įsteigta 2008 metais, teikia įvairias verslo pozicijų stiprinimo paslaugas: nuo reklamos paieškos sistemose iki sudėtingo taikymo į specifines auditorijas. Šiuo metu agentūra turi per 50 klientų, tarp kurių - tokie vardai kaip PriceOn.lt, Sugihara.lt ar Vienasaskaita.lt

Daugiau informacijos suteiks:
Gediminas Boguslauskas
861622099
gediminas@amplify.lt
www.amplify.lt
Skype: amplify.dep
 




 
Bendrinti